вторник, юни 23, 2009

БЛОГЪТ СЕ ПРОДАВА - Продавам сайт - Купувам сайт


Блогът svejo2.blogspot.com се продава - Цена 1000 лева.
Уникални посещения на ден около 700 (в момента броячът тиксо не работи)
Блогът е с прилични посещения като за начало. Някой млад блогър може да се възползва от готовата аудитория на сайта. Началото е трудно аз съм го направил.
За тези, които си нямат и представа - сайтът е на безплатен хостинг( от Гугъл), и домейн(поддомейн), разполага с готови шаблони на сайтове или ако не ви харесват може да потърсите в мрежата и много и всякакви. Може и някоя фирма да се възползва от офертата и да пуска статии със своите продукти.

Незнам как вървят сайтовете, но споредмен 1000 лв, за 700 уникални всеки ден е доста добра цена, на година това прави по около 300 000 хиляди.
Прехвърлянето на сайта става много лесно, само трябва да имате профил във Гугъл

Ако проявявате интерес се свържете с мен на bgataka8@gmail.com
Възможно е да ви отговоря след няколко дни АКО МОЖЕ СИ ИЗПРАЩАЙТЕ СКАЙПА АЗ ЩЕ ВИ НАМЕРЯ

Блогът има доста добра оптимизация, и от малко статии има много посещения.
Follow us on Twitter
Follow us on Twitter
Follow us on Twitter

1 коментара:

Анонимен says:
16 март 2010 г. в 20:59

Здравейте,

продавам хостинг с два сайта вътре

Цена - по-договаряне , който предложи доволно добра цена за мен

Търсете ме на лс или на skype emoyambol

Благодаря за вниманието!

Публикуване на коментар