четвъртък, септември 24, 2009

Мъж, жена и трите им деца на улицата - Варна

Петчленно семейство от Варна живее на улицата





class="rich-text" style="margin-top: 0px; margin-bottom: 0px;">

От пет дни петчленно семейство е на улицата.

Тошко Недев, съпругата му и трите им дъщери са напуснали жилището, което са обитавали под наем.

Той е бил съкратен преди месец от работа. А жена му преди няколко дни. Остават на улицата с цялата си покъщнина, която е
събрана в кашони и чували. И вече мокра от дъжда. Спят на открито вече
пети ден и се опитват да преживеят, както могат.

Тошко Недев: "Добри хора ми помагат в този момент, ето едно момче ми донесе кафе, хора ми помогнаха – диня, домати, нямам никакви средства."

Работил е като шофьор. Но е съкратен и не може да си намери работа. Освен това е диабетик и отдавна не е вземал лекарства.

Тошко Недев: "Отчаян съм от живота, децата ми учат, трябва да започнат училище. Това ми е единствения капитал." (някакви стотинки)

Дъщерите на Тошко Недев са на 15, 17 и 19 години.Избягали като видели екипана БНТ 1


Информацията е от 07.09.09. на семейството е помогнато

Семейство живее в река Марица
Follow us on Twitter
Follow us on Twitter
Follow us on Twitter

0 коментара:

Публикуване на коментар