понеделник, март 15, 2010
Tехнологии, които отмряха през това десетилетие
в
15.3.10
0
коментара
Alta Vista
Интернет търсачката, която някога бе любима на всички се опитва да се промени и да бъде конкурент на гиганти като Google и Bing. Дали ще успее? Не стоим със затаен дъх.
Аудио касетите
Някога касетите бяха синоним на музика, но сега са на път да изчезнат, след като CD-тата стават все по-достъпни.
Дигиталните дневници/Персоналните дигитални помощници
С навлизането на смартфоните дигиталните дневници и персоналните дигитални помощници пеят лебедовата си песен.
HD DVD
Дискът на Toshiba с висока резолюция се предполагаше, че ще замени нормалните DVD-та и ще надвие технологията Blu-Ray на Sony.
Нищо подобно не се случи и форматът HD DVD беше изоставен.
IBM Thinkpad
IBM реши да излезе от по-голяма част от бизнеса с потребителски компютри и продаде подразделението си за лаптопи на Lenovo.
Легендарният модел лаптоп Thinkpad все още съществува, но вече не носи логото на IBM.
Napster
След като стана основна тема в медиите и породи редица спорове, услугата за безплатна обмяна на музика изчезна от общественото пространство, а потребителите се насочиха към торентите.
Netscape Navigator
Netscape Navigator се считаше за най-добрият уеб браузър през 90-те години на миналия век, но не можа да просъществува през първите десет години на новото хилядолетие.
Palm Treo
Устройството, което преди време конкурираше BlackBerry като най-добър бизнес телефон бе надминато почти от всички останали марки.
Windows Vista
Vista със сигурност не е изчезнала. Силно прокламираният наследник на Windows XP обаче така и не постигна успех. Според критиците тази операционна система не може да остави следа.
С пускането на Windows 7 от страна на Microsoft, малко хора залагат на Windows Vista.
Сателитното радио
Сателитното радио се предполагаше, че ще замести обикновеното, но вследствие на големите разходи и не дотам добрата услуга, то изпитва сериозни затруднения с оправдаването на очакванията.
http://www.profit.bg/news.php?cid=3&id=59009
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
0 коментара:
Публикуване на коментар